کتاب صوتی – Audio Book – A Tale of Two Cities


 
کتاب صوتی – Audio Book – A Tale of Two Cities

کتابهای گویا می توانند بخش قابل توجه ای از اوقات بیهوده و زمان های غیرکارآمد عده زیادی از مردم را به مفید ترین و موثرترین شکل ممکن پرکنند. در اینجا هدف اصلی استفاده از کتاب های صوتی، در وهله اول پیشرفت سطح لیستنیگ “Listening و در وهله دوم پیشرفت سطح مهارت خواندن “Reading زبان آموزان است. در راستای این اهداف این سایت کوشیده است تا به جمع آوری و نشر کتاب های صوتی بپردازد.

 داستان دو شهر (۱۸۵۹ میلادی) (به انگلیسی A tale of two cities) رمانی نوشته چارلز دیکنز است که داستانش در لندن و پاریس، قبل و در طول انقلاب فرانسه رخ می‌دهد. این رمان با فروش ۲۰۰ میلیون نسخه در جهان، به همراه کتاب شازده کوچولو (به زبان فرانسوی)، پرفروشترین کتاب‌های تک‌جلدی جهان در تمام دوران‌ها است. همچنین این کتاب پرفروش‌ترین کتاب تک‌جلدی انگلیسی‌زبان دنیا و یکی از مشهورترین عناوین در ادبیات داستانی است.

این داستان جوانی کشاورززاده را تحت تعالیم اشرافیگرائیهای فرانسوی در سالهای منتهی به انقلاب، و خشونتهای انقلابیون را نسبت به اشراف سابق، در سالهای اول انقلاب فرانسه به تصویر می‌کشد. در این جریانات ماجرای چند نفر دنبال می‌شود، از همه مهمتر چارلز دارنه، اشرافی فرانسوی سابق که علی‌رغم ذات خوبش، قربانی هیجانات ضد تبعیض انقلاب می‌شود و سیدنی کارتن، وکیلی بریتانیایی که فراری است و تلاش می‌کند زندگی ناخوشایندش را با عشق به همسر دارنه، لوسی مانه نجات دهد. این رمان در چاپ‌های هفتگی و به تدریج منتشر شد.

اولین کتاب

اولین کتاب این رمان در سال ۱۷۷۵ اتفاق می افتد . جارویس لری کارمند بانک تلسون به پاریس سفر می کند که دکتر الکساندر مانت را در سفر بازگشت به خود به لندن بیاورد. او لوسی مانت ۱۷ ساله را ملاقات می کند و برای او فاش می سازد که پدر او نمرده است در عوض ۱۸ سال است که در زندان باستیل زندانی می باشد. آن ها به مناطق سطح پایین پاریس می روند و موسیو دفارژ را ملاقات می کنند که پیش از بازداشت دکتر مانت خدمتکار او بود. در ابتدای ملاقات آن ها با مانت، وی دختر خود را نمی‌شناسد انگلستان باز می گردد.

در اینجا متن کل سه جلد کتاب بهمراه کتاب صوتی  آورده شده است :

 کتاب داستان دو شهر نوشته چارلز دیکنز :

A Tale of Two Cities

درباره نویسنده

۱ دیدگاه

  1. میلاد می‌گه:

    سلام این که خارجیه لطفا فارسیشو بزارید