کتاب صوتی جنایت و مکافات (فئودور داستایوفسکی) – به زبان انگلیسی


 
کتاب صوتی جنایت و مکافات (فئودور داستایوفسکی) – به زبان انگلیسی

کتاب صوتی (گویا) یا Audio Book همان گونه که از نامش پیداست تلفیقی است از متن کتاب و صدای خوانده شدن آن. گوینده کتاب ممکن است خود نویسنده و پدیدآورنده کتاب بوده یا هر شخص دیگری که صدای دلنشین و جذابی دارد؛ باشد. دسترسی سریع، حمل آسان و قابلیت استفاده در مکان های گوناگون از جمله مزایای این نوع کتابها بشمار می روند. کتابهای گویا می توانند بخش قابل توجه ای از اوقات بیهوده و زمان های غیرکارآمد عده زیادی از مردم را به مفید ترین و موثرترین شکل ممکن پرکنند.

برای مثال در سفرهای بین شهری و رفت و آمد های شهری، در مواقع پیاده روی، زمانی که مردم در صفهای طولانی انتظار بانکها و ادارات مختلف هستند، هنگام انجام کارهای روزمره و بسیاری موارد دیگر می توان از این کتابها استفاده نمود و در وقت خود صرفه جویی کرد. در اینجا هدف اصلی استفاده از کتاب های صوتی، پیشرفت سطح لیستنیگ “Listening زبان آموزان است. در راستای این اهداف این سایت کوشیده است تا به جمع آوری و نشر کتاب های صوتی بپردازد.

این کتاب داستان دانشجویی به نام «راسکولْنیکُف» را روایت می‌کند که به خاطر اصول مرتکب قتل می‌شود. بنابر انگیزه‌های پیچیده‌ای که حتی خود او از تحلیلشان عاجز است؛ زن رباخواری را همراه با خواهرش که غیر منتظره به هنگام وقوع قتل در صحنه حاضر می‌شوند، می‌کشد و پس از قتل خود را ناتوان از خرج کردن پول و جواهراتی که برداشته می‌بیند و آنها را پنهان می‌کند. بعد از چند روز بیماری و بستری شدن در خانه راسکولنیکف این تصور را که هر کس را که می‌بیند به او مظنون است و با این افکار کارش به جنون می‌رسد در این بین او عاشق سونیا دختری که به خاطر مشکلات مالی خانواده‌اش دست به تن‌فروشی زده بود می‌شود. داستایوسکی این رابطه را به نشانهٔ مهر خداوندی به انسان خطاکار استفاده کرده است و همان عشق، نیروی رستگاری بخش است .البته راسکولنیکف بعد از اقرار به گناه و زندان شدن در سیبری به این حقیقت رسید .

به منظور دانلود کتاب صوتی  روی لینک زیر کلیک کنید :

 

جنایت و مکافات

 

 

درباره نویسنده

۳ دیدگاه

  1. Rez می‌گه:

    صوتش اینگیلیسی بود واقعا کار درسی نکردین

    • admin می‌گه:

      دوست عزیز عنوان مطلب اینست
      کتاب صوتی جنایت و مکافات (فئودور داستایوفسکی) – به زبان انگلیسی

      به زبان انگلیسی یعنی به زبان انگلیسی!!!

  2. Owl می‌گه:

    چرا واسه من لینکی برای دانلود نمیاره؟